مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 05:352020-03-16اقتصادي

10 هزار قرص نان غیربهداشتی در تکاب جمع آوری شد


حسین امینی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: جمع آوری نان های غیربهداشتی از مغازه ها و فروشندگان سیار در راستای ارتقای سطح سلامت شهرستان و با هدف مقابله با شیوع بیماری کرونا در تکاب صورت گرفته و همچنان ادامه خواهد یافت.

وی بیان کرد: این نان های غیربهداشتی جمع آوری شده از بازار تکاب به دلیل قرارداشتن در کیسه های نایلونی و نگهداری نامناسب بسیار خطرناک است از این رو از عرضه آن به شهروندان جلوگیری شد.

وی اظهار داشت: همچنین برخی از فروشندگان سیار و دست فروشان نسبت به عرضه نان های تولید شده در سایر شهرها در بازار تکاب اقدام می کنند که فعالیت آنان نیز توسط اکیپ بازرسی مشترک بهداشت، صنعت، معدن و تجارت شهرداری و ماموران انتظامی متوقف و نان های عرضه شده توسط این فروشندگان نیز از سطح شهر جمع آوری شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت تکاب با بیان اینکه تمام نانوایی های تکاب درحال حاضر باز بوده و فعالیت می کنند، ادامه داد: برخی از نانوایی ها جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا به دستگاه کارت خوان جهت پرداخت پول مجهز شده اند و از دریافت وجه از مشتری در این نانوایی ها خودداری می شود.

امینی ادامه داد: با نانوایی هایی که اقدام به تعطیلی کرده و نکات و توصیه های بهداشتی را عمل نکنند، به طور جدی برخورد خواهدشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 هزار قرص نان غیربهداشتی در تکاب جمع آوری شد

10 هزار قرص نان غیربهداشتی در تکاب جمع آوری شد