مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 05:352020-03-16پزشكي

شمار مبتلایان به بیماری کرونا در مهاباد 2 رقمی شد


امیر بهزاد روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: جواب چهار نمونه آزمایش مثبت اعلام شده در این شهرستان مربوط به 2 نفر مرد و 2 نفر زن بوده که سن سه نفر آنان بالای 60 سال است.

وی ادامه داد: هم اکنون 10 نفر بیمار مبتلا به کرونا به همراه 13 نفر بیمار مشکوک به این ویروس در بخش عادی ایزوله بیمارستان بستری هستند و یک نفر از این تعداد نیز در بخش ایزوله آی سی یو تحت مراقبت ویژه است.

وی اضافه کرد: همچنین جواب سه آزمایش دیگر از نمونه های ارسالی در این شهرستان منفی اعلام شده است.

رییس شبکه بهداشت و درمان مهاباد اظهار داشت: از بین بیماران مبتلا به کرونای این شهرستان سه نفر رابطه خانوادگی با یکدیگر دارند.

وی با بیان اینکه حال عمومی بیماران مبتلا به این ویروس در این شهرستان مطلوب است، اضافه کرد: خانواده و محله های افراد مبتلا در سطح شهر شناسایی و مراقبت ویژه از آنان نیز در دستور کار قرار گرفته است.

بهزاد ، با اشاره به ضرورت کنترل شدید بر مبادی ورودی مهاباد، بیان کرد: هم اکنون شهرهای بوکان، میاندوآب و شاهین دژ از کانون های اصلی بیماری کرونا در جنوب استان هستند که با این شهرستان ارتباط مستقیم دارند.

وی ضمن درخواست از شهروندان جهت ماندن در منزل، گفت: استراحت، مصرف مایعات، قرنطینه خانگی و رعایت بهداشت فردی مهمترین نکات درمان و پیشگیری از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار مبتلایان به بیماری کرونا در مهاباد 2 رقمی شد

شمار مبتلایان به بیماری کرونا در مهاباد 2 رقمی شد