مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 06:002020-03-16ورزشي

نسخه شهروندی برای شکست کرونا


در حالی به روزهای پایانی سال 98 نزدیک می شویم که این روزها به نوروز 99 از جنس کرونا گره خورده و سال جدید را متفاوت تر از نوروزهای دیگر باید تجربه کنیم.

- ایسنا/همدان در حالی به روزهای پایانی سال 98 نزدیک می شویم که این روزها به نوروز 99 از جنس کرونا گره خورده و سال جدید را متفاوت تر از نوروزهای دیگر باید تجربه کنیم.

جنس نوروز 99 از جنس رفت و آمد و دیده بوسی و صله رحم و مسافرت نوروزی نبوده و خبری از مهمانان نوروزی و کفش های چیده شده در حیاط خانه مادربزرگ و پدر بزرگ ها و آتش بازی دسته جمعی چهارشنبه سوری و عیدی گرفتن اسکناس های تا نخورده و تازه نیست و توفیق اجباری نصیب شده و باید در خانه قرنطینه و برای سلامت خود و دیگران برای مدتی از دیدار اقوام و دوستان تا اطلاع ثانوی معذور بود.

کرونا این مهمان ناخوانده اگر بخواهیم که کنگر نخورد و لنگر نیندازد، باید کمی شکل نوروز و سال جدید را بر خلاف تمایل خود و دیگران متفاوت آغاز کنیم و به نوعی با دوری و دوستی موقت سال جدید را به اقوام از طریق تلفن و پیام رسان های فضای مجازی تبریک و شادباش بگوییم و سالی پر از سلامت و تندرستی، موفقیت و شادکامی را برای آنها آرزو کنیم.

این روزها مسئولان کشور، استان و شهرستان بر آن هستند تا برای حفظ سلامتی مردم با راهکارهای مختلف به کمک دیگر دستگاه های ذیربط در امر مقاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسخه شهروندی برای شکست کرونا

نسخه شهروندی برای شکست کرونا