مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 06:102020-03-16ورزشي

دبیری: کلیه فعالیت های باشگاه دبیری تعطیل شد/اولویت سلامتی ورزشکاران و مردم است


مالک و مدیر عامل باشگاه دبیری تبریز از تعطیلی فعالیت های این باشگاه تا اطلاع ثانوی خبر داد.

- شهرام دبیری در گفت و گو با خبرنگار فارس از در تبریز اظهار داشت: به جهت شیوع بیماری کرونا کلیه فعالیت های باشگاه دبیری تبریز تا اطلاع ثانوی تعطیل شده و شروع آن با اطلاعیه ستاد مبارزه با کرونا مبنی بر بلامانع بودن فعالیت های ورزشی باشگاه ها خواهد بود و اولویت این باشگاه سلامتی مردم و ورزشکاران است.

وی گفت: ویروس کرونا یک هشدار جدی است و نباید به هیچ عنوان آن را به شوخی گرفته و در این خصوص از همه مردم می خواهم توصیه های مسوولان در ارتباط با ویروس کرونا را عمل نمایند.

دبیری با انتقاد از عده ای از شهروندان که توجهی به محدودیت های اعلام شده نداشته و همچنان در بازار و مکان های عمومی حضور دارند، افزود: خطابم به افرادی است که در تجمعات حضور دارند و قطعا شما به اقوام و افراد خانواده خود علاقمند هستید، اما آیا می دانید این سهل انگاری شما می تواند به مبتلا شدن نزدیکان شما شده و آنها را دچار مشکل سازد و حتی خدای ناکرده منجر به فوت شان گردد.

مربی سابق تیم فوتسال دبیری تبریز ضمن تمجید از جامعه پزشکان که در این روزهای در صف مقدم مبارزه با ویروس کرونا، جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند، گفت: با وجود تعطیلی امکان ورزشی، از شهروندان، ورزشکاران و مربیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیری: کلیه فعالیت های باشگاه دبیری تعطیل شد/اولویت سلامتی ورزشکاران و مردم است

دبیری: کلیه فعالیت های باشگاه دبیری تعطیل شد/اولویت سلامتی ورزشکاران و مردم است