مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 06:202020-03-16پزشكي

با ماندن در خانه و رعایت بهداشت می توانیم کرونا را شکست دهیم


پزشک متخصص قلب و عروق با اشاره به خطر شیوع ویروس کرونا، گفت: با ماندن در خانه و رعایت بهداشت می توانیم کرونا را شکست دهیم.

- دکتر حسن عابدی در گفتگو با خبرگزاری فارس در اردکان، بابیان اینکه امیدوارم طی این چند روز میزان وخامت اوضاع و جدی و خطرناک بودن بیماری کرونا برای همه همشهریان روشن شده باشد، گفت: بدون تعارف و برخلاف افرادی که میگویند نباید ترسید بنده خدمتتان عرض می کنم که باید خیلی ترسید.

پزشک اردکانی متخصص قلب و عروق اظهار داشت: آیا این بیماری که هیچ گونه درمان قطعی ندارد و فرد انتقال دهنده آن می تواند هیچ علامتی نداشته باشد و قوی ترین افراد را می تواند ظرف 72 ساعت به قبرستان بفرستد، ترس ندارد.

؟! وی بابیان اینکه اگر خود و خانواده و اقوام و فرزندان خود را دوست دارید، افزود: به دستورات بهداشتی از طرف کارشناسان این رشته گوش دهید و همه باهم با ماندن در خانه و رعایت اصول بهداشتی و با یاری و کمک خداوند متعال بتوانیم این بحران بزرگ را طی کنیم.

عابدی گفت: اگر نسبت افراد مبتلا به این بیماری به جمعیت شهر را در نظر بگیریم آن وقت متوجه می شویم که چه وضع اسفباری است تقریباً قسمت اعظم بخش های بیمارستان از بیماران مشکوک به این بیماری پرشده است که اگرچه با زحمات طاقت فرسای شبانه روزی کادر درمان این عزیزان بهبودی قابل توجهی به دنبال د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با ماندن در خانه و رعایت بهداشت می توانیم کرونا را شکست دهیم

با ماندن در خانه و رعایت بهداشت می توانیم کرونا را شکست دهیم