مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 06:352020-03-16دانش

کرونا را با سفرهای غیرضروری به روستاها نبریم


باید مراقبت کرد موج شیوع کرونا را با مسافرت غیرضرور به روستا ها که وضعیت مناسبت تری دارند، روانه نکنیم و اگر این موضوع را جدی نگیریم هم خطایی نابخشودنی کردیم و هم در افزایش تعداد مبتلایان به کرونا سهیم شدیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، کیومرث یزدان پناه درو عضو هیات علمی دانشگاه تهران طی یادداشتی نوشت: هم ولایتی های عزیز مقیم تهران و دیگر شهرهای درگیر با ویروس کرونا، این اتفاق همیشه نمی افتد.

بیایید همه آگاهانه به عواقب یک موضوع مهم بیاندیشیم.

اینکه امسال نرفتن ما به روستا، بهتر و سودمند تر از رفتن ماست! یک لحظه تصور کنید! جایی که دارید می روید اکثرا بالای 60 سال سن دارند، همه در معرض آسیب و از همه بدتر همه فاقد کوچکترین امکانات بهداشتی موثر! و اینکه به دور از از مرکز هستند.

حال تصور کنید اگر خدای نکرده فقط یکی از عزیزان مظلوم و بی دفاع گرفتار ندانم کاری یا خدای ناکرده خودخواهی ما بشوند! آیا قابل جبران خواهد بود؟ آیا این به دور از انصاف و انسانیت نیست که با اینکه عاقبت کار را می دانیم، اما به آن عمل نکنیم؟ از یک سو حق داریم به سرزمین مادری فکر کنیم ، به چشمان منتظر والدین پیر و دل بیقرار و مشتاق خود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا را با سفرهای غیرضروری به روستاها نبریم

کرونا را با سفرهای غیرضروری به روستاها نبریم