مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 06:352020-03-16اقتصادي

عودت 100 میلیارد تومان به مسافران بابت لغو سفرها


معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی گفت:تاکنون پول 90 درصد لغو سفرها به ارزش یکصد میلیارد تومان پرداخت شده است.

- ولی تیموری، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، در پاسخ به پرسش مخاطبین فارس من مبنی بر اینکه آژانس ها مسافرتی پول کنسلی هتل ها را پرداخت نمی کنند ، اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا و محدودیت در ترددها بخشنامه ای به دفاتر گردشگری و دیگر بخش های مربوطه از سوی وزارتخانه ابلاغ شد.

وی گفت: آژانس ها، شرکت های هواپیمایی، هتل ها بر اساس این بخشنامه موظف هستند عمل کنند.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور بیان داشت: بخشنامه هایی که در خصوص عودت پول های گردشگران و مسافران برای ایام نوروز صادر شده لازم الاجراست البته تا کنون هم بخش های ذی ربط همکاری لازم را داشته اند و ممکن است آنها هم به مشکلاتی بر بخورند.

تیموری خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 90 درصد کنسلی ها تبدیل به پول برای مسافران شده است و حدود یکصد میلیارد تومان بخش های گردشگری پول عودت داده اند.

وی گفت: همه هتل های ما داوطلبانه این موضوع را قبول کردند و بر اساس بخشنامه های صادر شده اقدامات بازگشت پول مسافران را انجام دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عودت 100 میلیارد تومان به مسافران بابت لغو سفرها

عودت 100 میلیارد تومان به مسافران بابت لغو سفرها