مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 06:502020-03-16فرهنگي

خواهش می کنیم در خانه بمانید/ایران در انتظار یک پویش ملی


تعدادی از هنرمندان فعال موسیقی طی روزهای گذشته و در ایامی که اغلب خانواده ها بنا به توصیه های پزشکی در خانه قرنطینه هستند، دست به خلق دلنوشته ها، - آثار هنری و اجرای زنده در فضای مجازی زدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تعدادی از خوانندگان و هنرمندان فعال موسیقی طی روزهای گذشته و در ایامی که اغلب خانواده ها بنا به توصیه های پزشکی در خانه قرنطینه هستند، همراه با تعدادی دیگر از هنرمندان که از هفته های قبل کارشان را در فضای مجازی آغاز کرده بودند، دست به خلق آثار هنری و اجرای زنده در فضای مجازی زدند.

این در حالی است که در اغلب پیام های این هنرمندان آنچه بیشتر مورد توجه قرار گرفته حضور همه خانواده ها و مردم ایرانی در خانه هایشان برای قطع شدن زنجیره بیماری در قالب یک پویش ملی است.

روزبه نعمت اللهی خواننده صاحب سبک موسیقی پاپ با همکاری مدیریت مجموعه برج میلاد تصمیم گرفت تا روز شنبه 24 اسفند ماه کنسرت مجازی را برای مخاطبان خود اجرا کند.

این کنسرت با عنوان صندلی های خالی از سامانه آپارات پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

فرزادد فرزین و اشوان دیگر خوانندگان مطرح موسیقی پاپ کشورمان نیز روز جمعه 23 اسفند بر اساس ساعتی که به هواداران خود در فضای مجازی وعده داده بودند اجراهای زنده ای را در فضای پیش روی مخاطبان قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواهش می کنیم در خانه بمانید/ایران در انتظار یک پویش ملی

خواهش می کنیم در خانه بمانید/ایران در انتظار یک پویش ملی