مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 07:102020-03-16اقتصادي

کاهش 45 درصدی پروازها /مردم حتی با پایین آوردن قیمت ها نیز استقبال نمی کنند


مدیرکل فرودگاه های استان بوشهر عنوان کرد: تعداد پروازها فوق العاده کاهش پیدا کرده، یعنی نسبت به بهمن ماه تقریباً تعداد پروازها بین 40 تا 45 درصد کاهش یافته و از هفته ای 100 پرواز تقریبا به هفته ای 60 پرواز رسیده ایم.

- ایسنا/بوشهر مدیرکل فرودگاه های استان بوشهر عنوان کرد: تعداد پروازها فوق العاده کاهش پیدا کرده، یعنی نسبت به بهمن ماه تقریباً تعداد پروازها بین 40 تا 45 درصد کاهش یافته و از هفته ای 100 پرواز تقریبا به هفته ای 60 پرواز رسیده ایم.

کمال دهقان منشادی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به وضعیت پروازها گفت: چون در کل کشور و تمام فرودگاه ها هم مسافران ورودی و هم مسافران خروجی بررسی می شوند احتمال اینکه از فرودگاهی به فرودگاه دیگر منتقل شود فوق العاده پایین است؛ گواه این حرف نیز آماری است که در این مدت داشته ایم.

وی بیان کرد: از ابتدای اسفند ماه و آغاز شیوع کرونا تا روز 25 اسفند در حدود 19 هزار نفر مسافر از فرودگاه بوشهر تردد کرده اند که البته نسبت به آمار بهمن ماه (یک ماه قبل) حدود 60 درصد کاهش داشته و از این 19 هزار نفر، ما هم مسافران ورودی و هم مسافران خروجی را چک می کنیم و در این مدت تنها دو نفر مشکوک شناسایی شده اند که جواب تست این افراد پس از انتقال به بیمارستان منفی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 45 درصدی پروازها /مردم حتی با پایین آوردن قیمت ها نیز استقبال نمی کنند

کاهش 45 درصدی پروازها /مردم حتی با پایین آوردن قیمت ها نیز استقبال نمی کنند