مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 07:252020-03-16اقتصادي

منادی سفیدان: مجلس یازدهم بساط امضاهای طلایی و رانت خواری ها را جمع کند


منتخب مردم تبریز در مجلس یازدهم گفت: مجلس آتی باید امضاهای طلایی، رانت خواری ها، قوانین مزاحم تولید و صادرات را حذف کند.

- علیرضا منادی سفیدان منتخب مردم تبریز در مجلس یازدهم در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره مهم ترین اولویت های مجلس یازدهم اظهار داشت: من با توجه به تجربه 12 سال حضور در مجلس به نظرم باید اولویت اول را رفع مشکلات و معضلات اقتصادی قرار دهیم چرا که مشکلات معیشتی، گرانی و تورم برای مردم طاقت فرسا شده است.

وی افزود: بهبود فضای کسب و کار و افزایش درآمد مردم هم از دیگر موضوعاتی است که مجلس آتی می تواند به آن ورود کند چرا که وقتی درآمد مردم بیشتر شده و تولیدات افزایش یابد وضعیت اشتغال و سرمایه های مردم هم ارتقا پیدا خواهد کرد و عملاً چند مشکل رفع خواهد شد.

منتخب مردم تبریز در مجلس یازدهم تصریح کرد: ما روزگاری رشد خوبی را در فضای کسب و کار در عرصه بین المللی با تکیه بر جایگاه هفتادم دنیا داشتیم که متأسفانه این جایگاه تنزل پیدا کرده و به رتبه 130 رسیدیم که این موضوع برای ما خوشایند نیست.

  ** مجلس یازدهم قوانین ناکارآمد قدیمی را حذف کند منادی سفیدان  با بیان اینکه متأسفانه برخی از قوانین در کشورمان مترقی نبوده و بسیار قدیمی هستند و قابلیت اجرا ندارد، گفت: باید مجلس یازدهم در این باره سریعاً ورود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منادی سفیدان: مجلس یازدهم بساط امضاهای طلایی و رانت خواری ها را جمع کند

منادی سفیدان: مجلس یازدهم بساط امضاهای طلایی و رانت خواری ها را جمع کند