مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 07:252020-03-16دانش

دستیابی دانشجویان بسیجی به روش تولید ماده ضدعفونی کننده برای مقابله با کرونا


واحد علمی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لاهیجان، پس از تحقیق و مطالعه مقالات علمی و مشورت با اساتید برجسته، به روش تولید ماده ضد عفونی کننده مخصوص دست پیدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، با شیوع ویروس کرونا در استان گیلان، اعضاء واحد علمی و پژوهشی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان، پس از تحقیق و مطالعه مقالات علمی و مشورت با اساتید برجسته، به روش تولید ماده ضد عفونی کننده مخصوص دست پیدا کردند.

این ماده که زیر نظر آزمایشگاه فناوریهای نوین دانشگاه علوم پزشکی گیلان و بر اساس فرمولاسیون ابلاغی سازمان جهانی بهداشت (who) بر پایه ی اتانول، گلیسرین و آب اکسیژنه ساخته شده، جهت توزیع در مناطق محروم و فقیر نشین و نیز استفاده صاحبان مشاغلی که ارتباط بیشتری با مردم دارند نظیر نانواها ، رانندگان تاکسی و.

آماده شده است که پس از بسته بندی در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

نظری مسئول واحد علمی و پژوهشی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان با تاکید بر لزوم همبستگی میان اقشار مختلف مردم در مبارزه با کرونا گفت: دانشجویان بسیجی این دانشگاه، حضور پر شور و شعور و نقش آفرینی در عرصه های علمی به منظور پیشرفت کشور و دفاع از ملت شریف ایران را وظیفه همیشگی خود دانسته و ان شاءالله پا به پای مردم عزیز استان گیلان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستیابی دانشجویان بسیجی به روش تولید ماده ضدعفونی کننده برای مقابله با کرونا

دستیابی دانشجویان بسیجی به روش تولید ماده ضدعفونی کننده برای مقابله با کرونا