مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 07:262020-03-16سياسي

حفظ ارتباط ولایی میان مؤمنین سبب ارتباط با امام زمان(عج) می شود


حفظ ارتباط ولایی میان مؤمنین در حد مقدور، سبب ارتباط با امام می شود و این فضای تهدید فعلی در جامعه تبدیل به فرصتی برای ارتباط ویژه با امام زمان(علیه السلام) می کند.

- حفظ ارتباط ولایی میان مؤمنین در حد مقدور، سبب ارتباط با امام می شود و این فضای تهدید فعلی در جامعه تبدیل به فرصتی برای ارتباط ویژه با امام زمان(علیه السلام) می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، متن پیش رو یادداشتی از حجت الاسلام محمدرضا عابدینی، استاد حوزه و مبلغ دینی با موضوع اهمیت از باخبر بودن از احوال اقوام و دوستان در شرایط فعلی است که می خوانید؛ امام رضا (علیه السلام) به جناب عبدالعظیم حسنی سفارش می کند که به مؤمنین امر کن به زیارت یکدیگر بروند، که دیدار آنها با یکدیگر سبب قرب و نزدیک شدن به من است؛ …فَإِنَّ ذَلِکَ قُربَهٌ إِلَیَّ… .

(الاختصاص، ص 247) یا اینکه امام باقر (علیه السلام) به خَیْثَمه سفارش می کند که به دوستان و شیعیان ما بگو: در خانه های خود با یکدیگر ملاقات کنند، زیرا دیدار آنها با یکدیگر مایه زنده ساختن امر ما است.

خدا رحمت کند بنده ای را که امر ما را زنده نگه دارد ؛ …أَن یَتَلَاقَوا فی بُیُوتِهِم فَإِنَّ لُقِیَّا بَعضِهِم بَعضاً حَیَاهٌ لِأَمرِنَا، رَحِمَ اللهُ عَبداً أَحیَا أَمرَنَا… (کافی، ج2ص 176) *گاهی حجابِ عادت، سبب محرومیت های بسیاری می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ ارتباط ولایی میان مؤمنین سبب ارتباط با امام زمان(عج) می شود

حفظ ارتباط ولایی میان مؤمنین سبب ارتباط با امام زمان(عج) می شود