مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 07:302020-03-16سياسي

تمدید مهلت بخشودگی جرایم مالیاتی تا پایان خرداد 1399


مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان، از تمدید مهلت پرداخت و بخشودگی جرایم مالیاتی تا پایان خرداد 1399 و لغو هیئت های حل اختلاف تا پایان فروردین سال آینده در پی شیوع ویروس کرونا در کشور خبر داد.

- ایسنا/اصفهان مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان، از تمدید مهلت پرداخت و بخشودگی جرایم مالیاتی تا پایان خرداد 1399 و لغو هیئت های حل اختلاف تا پایان فروردین سال آینده در پی شیوع ویروس کرونا در کشور خبر داد.

بهروز مهدلو با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پی شیوع کرونا در کشور، این سازمان اقداماتی را در راستای حمایت از صاحبان کسب و کار در پیش گرفته و برای عبور از شرایط موجود همراه مردم است.

وی از لغو برگزاری هیئت های حل اختلاف حقیقی و حقوقی اداره مالیات تا پایان فروردین 1399 خبر داد و گفت: مصوب کردیم که واحدهای تولیدی که پیش از این می توانستند با پرداخت اصل مالیات و جرائم غیرقابل بخشودگی و 10 درصد جرائم قابل بخشودگی تا پایان اسفند مشمول 90 درصد تخفیف شوند، بتوانند تا پایان خرداد سال آینده از این تسهیلات استفاده کنند، همچنین واحدهای غیرتولیدی نیز که قبلا مشمول 80 درصد بخشودگی بودند شامل تمدید زمان بخشودگی شده اند.

مدیر کل امور مالیاتی استان اصفهان افزود: مودیانی که تا 12 بهمن سال جاری مبلغ مالیاتشان قطعی شده بود و با فرصت پرداخت یک ماهه 100 درصد جرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت بخشودگی جرایم مالیاتی تا پایان خرداد 1399

تمدید مهلت بخشودگی جرایم مالیاتی تا پایان خرداد 1399