مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 07:352020-03-16اجتماعي

وضعیت پسماندها و آلودگی ها در کرمانشاه به صورت مستمر رصد می شود


آذر ولی زاده روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه سازمان حفاظت محیط زیست همیشه و در همه حال پیشرو در امر سلامت عمومی و طبیعی هر موجود زنده ای بوده و هست، افزود: در بحث کرونا بیشترین تلاش ما نظارت و راهبری سلامت و بهداشت جوامع انسانی و محیط زیست است.

او با بیان اینکه پیگیری های متعددی در خصوص مدیریت پسماندها شهری و روستایی و بیمارستانی در دستور کار ما قرار گرفته است، گفت: حجم پسماندها در این شرایط ویژه افزایش پیدا کرده و امروز حتی یک برگه دستمال کاغذی آلوده هم جزو پسماند ویژه بیمارستانی و عفونی محسوب می شود.

وی نظارت بر امحا و دفن پسماندها را جزو اولویت های اول محیط زیست استان دانست و گفت: از طرفی آگاه سازی و هوشیارسازی مردم در خصوص مدیریت پسماندها نیز بسیار مهم بوده و هست.

او در ادامه با بیان اینکه نگرانی دیگر ما همزمانی کرونا و بحث آنفلوانزای فوق حاد پرندگان بود که بایستی نظارت و پایش ها را در حوزه طبیعی و مناطق تحت مدیریت بیشتر می کردیم، تصریح کرد: خوشبختانه همکاران ما باوجود ایجاد شرایط ویژه هنوز شبانه روزی در حال فعالیت هستند و بدون هیچ خستگی در حال انجام ماموریت های ویژه در این خصوص هستند.

معاون نظارت و پایش اداره کل محیط زیست استان کرمانشاه در ادامه گفت: نگرانی دیگر ما رصد وضعیت آلودگی های هوا بود که ممکن اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت پسماندها و آلودگی ها در کرمانشاه به صورت مستمر رصد می شود

وضعیت پسماندها و آلودگی ها در کرمانشاه به صورت مستمر رصد می شود