مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 07:402020-03-16سياسي

تولید روزانه بیش از 11 هزار ماسک در مراکز نیکوکاری استان سمنان


مدیر کل کمیته امداد استان سمنان گفت: هفت مرکز نیکوکاری استان سمنان به صورت حرکت خودجوش و جهادی روزانه بیش از 11 هزار و 250 ماسک تولید می کنند.

- محسن مسعودیان راد مدیر کل کمیته امداد استان سمنان اظهار کرد: مرکز نیکوکاری علی ابن ابیطالب سمنان، امام حسن مجتبی بسطام، بقیه الله مسکن مهر گرمسار، بیت آیت الله شاهرودی، المهدی شاهرود و جواد الائمه شاهرود با حرکت جهادی به جنگ با بیماری کرونا شتافتند.

وی با اشاره به فعالیت 65 مرکز نیکوکاری در سراسر استان سمنان، خاطرنشان کرد: این مراکز تا کنون بیش از 13 هزار سبد کالا ویژه شب عید و پک های بهداشتی بین نیازمندان مناطق و محله خود توزیع کردند.

مسعودیان راد از توزیع سه هزار و 640 محلول ضدعفونی و حرکت جهاید مراکز نیکوکاری برای سم پاشی و ضد عفونی کردن معابر عمومی و تجیهزات توسط مراکز نیکوکاری خبر داد و گفت:مراکز نیکوکاری در حقیقت واگذاری کارها به دست مردم است و ما معتقدیم که هر جا مردم ما در این 40 سال عمر با برکت انقلاب اسلامی در صحنه حضور یافتند نتایج خوبی به دست آمده است.

وی راه حل معضل فقر از نگاه قرآن را در مردمی کردن کمک ها و پیوند بین اغنیا به فقرا ارزیابی و تصریح کرد: نگاه مراکز نیکوکار باید علمی و دقیق و با رویکرد توانمندی باشد و هدف کمیته امداد از ایجاد مراکز نیکوکاری مردمی کردن کمک ها اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه بیش از 11 هزار ماسک در مراکز نیکوکاری استان سمنان

تولید روزانه بیش از 11 هزار ماسک در مراکز نیکوکاری استان سمنان