مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 07:452020-03-16اقتصادي

آغاز فعالیت 28 اکیپ نظارتی دامپزشکی همدان ویژه ایام نوروز


مدیرکل دامپزشکی استان همدان از آغاز فعالیت اکیپ های ثابت و سیار در قالب 28 تیم در اجرای طرح تشدید نظارت های بهداشتی دامپزشکی در ایام نوروز 1399 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمودرضا رسولی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی دامپزشکی بر مراکز تولید، توزیع، بسته بندی و عرضه فرآورده های خام دامی در ایام نوروز از 25 اسفندماه آغاز شده و تا 15 فروردین ماه سال 1399 ادامه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: به منظور حفظ سلامت و امنیت غذایی مردم اکیپ های ثابت و سیار نظارت بهداشتی اداره کل دامپزشکی در مرکز استان و شهرستان های همدان همزمان با سراسر کشور، ساماندهی و تجهیز شده اند.

رسولی گفت: تعداد 10 اکیپ ثابت و 18 اکیپ سیار، متشکل از کارشناسان این اداره کل در دو نوبت صبح و عصر به تعداد 54 نفر پرسنل در روز، نظارت های بهداشتی بر عرضه مواد خام دامی را در جای جای استان همدان بر عهده خواهند داشت.

مدیرکل دامپزشکی استان همدان افزود: در این طرح تمامی اماکن تولید، پخش، بسته بندی، قطعه بندی و عرضه مواد خام دامی شامل رستوران های بین راهی، درون شهری، سردخانه های نگهدارنده مواد پروتیینی، مراکز تولید، نگهداری و عرضه انواع گوشت قرمز و سفید، تهیه غذاها، هتل ها و مهمانسراها به طور مستمر و منظم بازدید و کنترل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت 28 اکیپ نظارتی دامپزشکی همدان ویژه ایام نوروز

آغاز فعالیت 28 اکیپ نظارتی دامپزشکی همدان ویژه ایام نوروز