مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 07:452020-03-16پزشكي

سهم من در مقابله با بحران کرونا خانه نشینی است


کرم محمدی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: کادر پزشکی و پرستاری و مجموعه ستادی درگیر با کرونا، فرزندان شایسته و خادم این ملت هستند که به اینان که جان شیرین را برای صیانت از سلامت ما در طبق اخلاص نهاده اند، اعتماد کنیم و در خانه بمانیم.

وی اظهار داشت: همه ما مکلف هستیم تا کادر درمان و مسوولان وزارت بهداشت و درمان و جامعه پزشکی و پرستاری را یاری کنیم که تاکنون مردم شریف دالاهو همراهی خوبی با مجموعه بهداشت و درمان شهرستان داشته اند.

فرماندار دالاهو گفت: سادات اهل حق تمامی آیین های عمومی پیش رو را لغو کرده اند و روحانیت شیعه و سنی نیز نمازهای جمعه و جماعت را تعطیل نموده و مردم نیز با همراهی بسیار خوب اکنون در شهرستان هیچ گونه آیین عمومی عزا و شادی برگزار نمی کنند.

محمدی اضافه کرد: بیشتر جلسه ها و گردهمایی ها در شهرستان لغو شده و کار ضدعفونی و گند زدایی شهرهای کرند و ریجاب و گهواره و روستاها توسط شهرداری و دهیاری ها و مردم و نیروهای بسیج در حال انجام است.

وی گفت: شبکه بهداشت و درمان شهرستان دالاهو با تماس های تلفنی کار غربالگری از مردم را شروع کرده و این کار کماکان ادامه دارد.

او همچنین ادامه داد: از همه همشهریانی که در سایر نقاط کشور ساکن هستند و قصد دارند تا در ایام تعطیلات نوروزی به شهرستان دالاهو بازگردند، خواهش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم من در مقابله با بحران کرونا خانه نشینی است

سهم من در مقابله با بحران کرونا خانه نشینی است