مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 08:302020-03-16سياسي

توزیع 1200 بسته غذایی و بهداشتی توسط دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی قم


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم از تهیه و توزیع 1200 بسته غذایی و بهداشتی بین مردم از همان روزهای اول شیوع کرونا ویروس خبر داد.

- مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم از تهیه و توزیع 1200 بسته غذایی و بهداشتی بین مردم از همان روزهای اول شیوع کرونا ویروس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام طاهری ضمن بیان این مطلب به مهم ترین اقدامات دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم اشاره کرد و گفت: این دفتر از روزهای نخست شیوع ویروس کرونا در چهار بخش فعالیت های خود را در این زمینه انجام داده است که اعزام طلاب جهادی برای کمک به پرسنل سلامت و مراقبت معنوی از آنها، بکارگیری دانشجویان پرستاری و خانواده برای کمک در پرستاری، استفاده از نیروهای مردمی جهت توزیع بسته های بهداشتی و ضد عفونی اماکن و ارتباط با گروه های جهادی مساجد جهت پشتیبانی و حمایت از جبهه سلامت از جمله این اقدامات است.

وی تاکید کرد: از همان روزهای شیوع کرونا در دانشگاه ها گروه های جهادی تشکیل شد که در این بخش چهار دسته نیرو به کار گرفته شدند، البته نشر محتواهای تولید شده در فضاهای مجازی از دیگر فعالیت ها بود که گروهی متشکل از اصحاب رسانه تشکیل شد که مطالب را از گروه بر می دارند و در کانال های خود بارگذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 1200 بسته غذایی و بهداشتی توسط دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی قم

توزیع 1200 بسته غذایی و بهداشتی توسط دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی قم