مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 08:352020-03-16سياسي

انجام عملیات گندزدایی شهر بروجرد توسط قرارگاه پدافند زیستی


فرمانده قرارگاه پدافند زیستی شهید شمسه بروجرد گفت: این قرارگاه عملیات گندزدایی را از سطح محلات انجام داده و آماده ایفای نقش در حوزه درمانی است.

- احمد شعبانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بروجرد، اظهار کرد: این قرارگاه با دعوت از ادارات و سازمان ها، گروه های جهادی، ناحیه مقاومت بسیج و گروه 24 بعثت سپاه پاسداران ظرفیت ها و توانمندی های موجود برای رفع آلودگی را احصاء کرده و در راستای پیشگیری و مقابله با کرونا اقداماتی را در دست اجرا دارد.

وی عنوان کرد: به این ترتیب علاوه بر تعیین میزان تجهیزات و ماشین آلات، تیم ها و نفراتی که در قالب این قرارگاه باید کار گندزدایی را انجام دهند، مشخص شده اند.

فرمانده قرارگاه پدافند زیستی شهید شمسه بروجرد بیان کرد: البته پیش از تشکیل این قرارگاه نیروهای مردمی اعم از بسیجیان و گروه های جهادی با استفاده از امکانات موجود کار گندزدایی برخی محلات سطح شهر را انجام داده اند.

شعبانی تاکید کرد: مهمترین وظیفه قرارگاه پدافند زیستی بروجرد گندزدایی و رفع آلودگی از محلات بوده و تاکنون طی چند مرحله همه مناطق شهری رفع آلودگی شده اند و این رویه ادامه می یابد.

وی تصریح کرد: البته در صورت نیاز و با توجه به تاکید رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر تشکیل قرارگاه های بهداشتی و درمانی آماده همکاری و انجام عملیات در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام عملیات گندزدایی شهر بروجرد توسط قرارگاه پدافند زیستی

انجام عملیات گندزدایی شهر بروجرد توسط قرارگاه پدافند زیستی