مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 08:452020-03-16سياسي

مستأجران آستان مقدس حضرت معصومه(س) از پرداخت اجاره بها معاف شدند


معاون اجرایی آستان مقدس حضرت معصومه گفت: به دستور آیت الله سعیدی، همه مستأجران آستان مقدس حضرت معصومه(س) از پرداخت اجاره بها در ماه های اسفند 98 و فروردین 99 معاف شدند.

- قم - معاون اجرایی آستان مقدس حضرت معصومه گفت: به دستور آیت الله سعیدی، همه مستأجران آستان مقدس حضرت معصومه(س) از پرداخت اجاره بها در ماه های اسفند 98 و فروردین 99 معاف شدند.

هادی محمودنژاد در گفتگو با خبرنگار مهر از اهتمام آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) نسبت به حمایت از اقشار مختلف مردم در زمان بحران خبر داد و افزود: به دستور آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)، همه مستأجران آستان از پرداخت اجاره بها در ماه های اسفندماه 98 و فروردین ماه 99 معاف شده اند.

وی بیان کرد: بخشی از املاک و موقوفات شهر قم متعلق به حرم حضرت معصومه (س) است و این خبر موجب شادی خانواده های بسیاری شده است.

معاون اجرایی آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت: در مکتب کریمه اهل بیت (ع) درس کرامت و بخشیدگی به پیروان این مکتب آموخته شده است و اکنون برخی از مردم ایران با نگاه به همین آموزه ها در گوشه و کنار این کشور اسلامی با هر راهکار و روشی در حال کمک به نیازمندان هستند که امیدواریم این کمک ها هر روز افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستأجران آستان مقدس حضرت معصومه(س) از پرداخت اجاره بها معاف شدند

مستأجران آستان مقدس حضرت معصومه(س) از پرداخت اجاره بها معاف شدند