مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 08:502020-03-16حوادث

توقیف تریلری که خودروهای پلاک تهران را به بوشهر آورده بود


یک دستگاه تریلر با 8 دستگاه خودرو پلاک تهران در خیابان طالقانی به وسیله پلیس راهور توقیف شد که صاحبان خودرو از طریق هوایی وارد بوشهر شده و خودروهای خود را با تریلر فرستاده بودند تا مورد استفاده قرار دهند که با هوشیاری پلیس راهور این خودروها متوقف و به پارکینگ منتقل شدند.

- رییس پلیس راهور استان بوشهر در گفت و گو با ایسنا با بیان جزییات این خبر عنوان کرد: ساعت 7 صبح امروز دوشنبه 26 اسفندماه 98 در بازدید از سطح شهر در راستای کنترل ترافیک در مسیر میدان مطهری به سمت صلح آباد یک دستگاه تریلی خودروبر دو طبقه حامل 8 خودرو را مشاهده کردیم که به آن مشکوک شدیم.

سرهنگ حاجی زاده اظهار کرد: در بررسی ها متوجه شدیم دو خودرو ردیف آخر پلاک استان های دیگر و در میان آن کلا خودرو پلاک تهران جا داده شده است، همه هم خودروهای گران قیمت از لانکروزر، BMW، و مزدا و دو خودرو ایرانی با پلاک تهران در عقب که در بررسی بیشتر دیدیم 6 خودرو پلاک تهران و 2 خودرو پلاک شهرستان هستند.

وی افزود: پس از متوقف کردن خودرو با راننده صحبت کردیم که جریان از چه قرار است که ابتدا از بیان حقایق امتناع کرد اما بعد که گفتیم ماشین را به پارکینگ می بریم و به شیوه پلیسی وارد شدیم اعتراف کرد برای هر خودرو بین 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف تریلری که خودروهای پلاک تهران را به بوشهر آورده بود

توقیف تریلری که خودروهای پلاک تهران را به بوشهر آورده بود