مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 08:562020-03-16سياسي

سپاه همدان بسته های حمایتی توزیع کرد


سرهنگ علی بقایی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: با توجه به اینکه وضعیت اقتصادی برخی دهک های جامعه و برخی مشاغل با بروز ویروس کرونا دچار مشکل از منظر درآمدی و معیشتی شدند که سپاه همدان با کمک نیروی بسیج اقدام به توزیع بسته های حمایتی در این شهرستان کرد.

وی اضافه کرد: بسته های حمایتی 200 تا 500 هزار تومانی در بین خانواده هایی توزیع شد که شیوع کرونا سرپرست خانواده را بیکار کرده یا درآمدشان را کاهش داد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان اظهار داشت: این بسته ها حاوی مواد غذایی از جمله برنج، روغن، ماکارانی، کنسرو، حبوبات و موادشوینده مورد نیاز خانواده ها است همچنین در صورت کمک خیران، اصناف و سایر مجموعه ها می توان تا پایان سال پنج هزار بسته حمایتی توزیع کرد.

سرهنگ بقایی گفت: همچنین نیروهای بسیج با هماهنگی اداره صنعت، معدن و تجارت و دانشگاه علوم پزشکی اقدام به تولید برخی از نیازمندی های مردم از جمله ماسک، الکل، ژل و مواد ضدعفونی کننده در این شهرستان کردند.

وی افزود: این تولیدات مورد رضایت و تایید کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت و شبکه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهرستان بوده و با نظارت این مجموعه ها تولیدات در بین بیمارستان ها، مردم، مراکز درمانی، تجهیزات پزشکی و داروخانه ها در حال توزیع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه همدان بسته های حمایتی توزیع کرد

سپاه همدان بسته های حمایتی توزیع کرد