مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 09:002020-03-16اقتصادي

بخشی از عملکرد یک ساله پلیس لرستان تشریح شد/ استخدام 1700 نفر در نیروی انتظامی


فرمانده انتظامی لرستان برخی از مهمترین اقدامات انجام شده از سوی پلیس استان در طول یک سال گذشته را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سردار حاجی محمد مهدیان نسب ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان گفت: تعامل بسیار خوبی با اصحاب رسانه داریم و اعتقاد داریم اقداماتی که رسانه ها در آگاه سازی مردم انجام می دهند از اقدامات پلیس نیز می تواند موثرتر باشد.

وی در ادامه به بحث مبارزه با قاچاق کالا اشاره کرد و افزود: از ابتدای امسال 250 میلیارد تومان کالای قاچاق در لرستان کشف شده که نسبت به پارسال بیش از صد در صد افزایش داشته ایم.

فرمانده انتظامی لرستان به دستگیری ها و پرونده های امسال اشاره کرد و گفت: در بحث تشکیل پرونده فقط 2 درصد افزایش داشتیم اما در دستگیری ها 11 درصد افزایش داشته ایم و در این راستا 4028 قاچاقچی کالا دستگیر شده است.

وی با بیان اینکه در بحث خودروهای شوتی هیچ استانی به اندازه لرستان توقیف نداشته است، عنوان کرد: از ابتدای سال 53 خودروی شوتی در لرستان منجر به تصادف شده است و در این راستا 31 نفر کشته شده اند.

مهدیان نسب با بیان اینکه امسال 263 اتباع بیگانه در استان دستگیر و 98 باند قاچاق کالا منهدم شده اند، بیان داشت: در بحث کشف موادمخدر 3 تن و 610 کیلوگرم مواد مخدر کشف شد و 20 هزار و 150 خرده فروش و معتاد متجاهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی از عملکرد یک ساله پلیس لرستان تشریح شد/ استخدام 1700 نفر در نیروی انتظامی

بخشی از عملکرد یک ساله پلیس لرستان تشریح شد/ استخدام 1700 نفر در نیروی انتظامی