مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 09:252020-03-16سياسي

انتخاب بازی های کامپیوتری برای فرزندان بر اساس «نظام ESRA»


بدون شک عدم وجود الگوی مناسب در استفاده از بازی ها، نگرانی والدین و عدم اطلاع آنها از محتواهای نامناسب این رسانه جدید تعاملی را می توان از مهم ترین عوامل ضرورت ایجاد نظام ESRA دانست.

- گروه تفریح و نشاط؛ سعیده اسدیان: بارها برای بسیاری از خانواده ها پیش آمده که در انتخاب بازی متناسب با سن فرزند خود با مشکل مواجه شوند، این موضوع در سال های اخیر و به واسطه پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن بازی های موبایلی و کامپیوتری بیش از پیش مورد توجه خانواده ها قرار گرفته، تا جایی که برخی اوقات والدین برای دانلود بازی هایی که بچه ها مشتاق آن هستند رغبتی نشان نمی دهند.

شاید یکی از دلایل این امر عدم آشنایی خانواده ها با نظام ESRA باشد، نظامی که وظیفه رده بندی سنی بازی ها را بر عهده دارد، بدون شک عدم وجود الگوی مناسب در استفاده از بازی ها، نگرانی والدین و عدم اطلاع آنها از محتواهای نامناسب این رسانه جدید تعاملی را می توان از مهم ترین عوامل ضرورت ایجاد نظام ESRA دانست.

بر اساس نظام رده بندی، بازی ها به پنج دسته 3+، 7+، 12+، 15+ و 18+ تقسیم بندی می شوند.

ما در این گزارش تلاش داریم تا با معرفی بازی های مربوط به رده های سنی مختلف، به شما کمک کنیم تا انتخاب بهتری برای سرگرمی فرزند خود داشته باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب بازی های کامپیوتری برای فرزندان بر اساس «نظام ESRA»

انتخاب بازی های کامپیوتری برای فرزندان بر اساس «نظام ESRA»