مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 09:252020-03-16فرهنگي

اهالی موسیقی لرستان ساز خود را در خانه کوک می کنند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از ابتکار این دستگاه در ایجاد پویشی با عنوان هنرمندان در کنار مردم و راه اندازی یک هشتگ با همین عنوان در فضای مجازی خبر داد.

احمد حسین فتایی تصریح کرد: این پویش به یک هنر خاص منحصر نمی شود و اساسا هیچ گونه محدودیتی از حیث رشته هنری، سن، محدوده جغرافیایی و دیگر مولفه ها برای آن در نظر گرفته نشده زیرا هدف از ایجاد آن تشویق مردم به ماندن در خانه است.

وی افزود: در این مدت کوتاه شاهد حضور و همراهی همه اقشار در این حرکت فرهنگی هنری هستیم و اگر بخواهم ساده تر بیان کنم باید بگویم هر شهروندی که احساس کرده می تواند با نمایش هنرش در این حوزه به تحقق اهداف آن کمک کند خوشبختانه با دلسوزی و شوقی مثال زدنی پای کار آمده است.

فتایی افزود: معتقدیم که ایجاد شور و نشاط در بین خانواده ها از طریق انتشار تولیدات شاد و مفرح هنرمندان می تواند نقش بسیار موثری در تشویق مردم به حضور بیشتر در خانه و بدنبال آن پایین آمدن احتمال ابتلا به این ویروس باشد.

وی در خصوص نتایج این حرکت گفت: استقبال از این پویش از سوی مردم و هنرمندان بسیار عالی و فراتر از انتظار ما بود لذا اطمینان دارم با گذشت زمان این روند سرعت بیشتری به خود گرفته و همه گیرتر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهالی موسیقی لرستان ساز خود را در خانه کوک می کنند

اهالی موسیقی لرستان ساز خود را در خانه کوک می کنند