مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 09:352020-03-16سياسي

سپاه با تمام توان در کنار مردم می ماند/توزیع 2400 بسته معیشتی توسط سپاه


فرمانده سپاه الغدیر یزد بابیان این که سپاه با تمام توان تا ریشه کن کردن این ویروس منحوس در کنار مردم می ماند، از تهیه و توزیع دو هزار و چهارصد بسته کمک معیشتی به اقشار آسیب پذیر جامعه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، سرهنگ رضا پورشمسی اظهار داشت: سپاه الغدیر یزد همواره کمک به اقشار مختلف در مواقع بحرانی را یکی از اولویت های اجرایی خود می داند.

همان طور که در بحران سیل، اقشار مختلف سپاه الغدیر با حمایت مردم استان یزد به کمک سیل زدگان جنوب کشور رفتند، امروز هم باافتخار به یاری مردم استان آمده و سعی دارد با استفاده از تمام ظرفیت انسانی و اجرایی خود در برابر این بحران زیستی مقابله کند.

فرمانده سپاه الغدیر یزد تهیه و توزیع دو هزار و چهارصد بسته کمک معیشتی (شامل دو هزار و صد بسته از سوی سپاه و 300 بسته از سوی بسیج) به اقشار آسیب پذیر جامعه که در تعطیلی های ناشی از شیوع کرونا ویروس دچار مشکل شدند را ازجمله اقدامات انجام شده دانست و افزود: ارزش هر بسته کمک معیشتی پنج میلیون ریالی است که به صورت رایگان در اختیار جامعه هدف قرار می گیرد.

پورشمسی تهیه و توزیع 9 تن آرد به نانوایان به منظور تأمین نان موردنیاز ویژه اقشار آسیب پذیر را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد و افزود: این  اقدامات و خدمات سپاه با حمایت خیرین بومی انجام شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه با تمام توان در کنار مردم می ماند/توزیع 2400 بسته معیشتی توسط سپاه

سپاه با تمام توان در کنار مردم می ماند/توزیع 2400 بسته معیشتی توسط سپاه