مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 10:152020-03-16سياسي

توزیع 2400 بسته معیشتی توسط سپاه یزد بین اقشار آسیب پذیر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، سرهنگ رضا پورشمسی اظهار داشت: سپاه الغدیر یزد همواره کمک به اقشار مختلف در مواقع بحرانی را یکی از اولویت های اجرایی خود می داند، همان طور که در بحران سیل، اقشار مختلف سپاه الغدیر با حمایت مردم استان یزد به کمک سیل زدگان جنوب کشور رفتند، امروز هم با افتخار به یاری مردم استان آمده و سعی دارد با استفاده از تمام ظرفیت انسانی و اجرایی خود در برابر این بحران زیستی مقابله کند.

فرمانده سپاه الغدیر یزد تهیه و توزیع 2 هزار و 400 بسته کمک معیشتی به اقشار آسیب پذیر جامعه که در تعطیلی های ناشی از شیوع کرونا ویروس دچار مشکل شدند را از جمله اقدامات انجام شده دانست و افزود: ارزش هر بسته کمک معیشتی پنج میلیون ریال است که به صورت رایگان در اختیار جامعه هدف قرار می گیرد.

پورشمسی تهیه و توزیع 9 تن آرد به نانوایان به منظور تأمین نان موردنیاز ویژه اقشار آسیب پذیر را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد و افزود: این  اقدامات و خدمات سپاه با حمایت خیرین بومی انجام شده و می شود.

وی در پایان با بیان اینکه سپاه با تمام توان تا ریشه کن کردن این ویروس نوظهور در کنار مردم می ماند، اعلام کرد: مقابله با شیوع کرونا مستلزم همکاری و همراهی تمام مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 2400 بسته معیشتی توسط سپاه یزد بین اقشار آسیب پذیر

توزیع 2400 بسته معیشتی توسط سپاه یزد بین اقشار آسیب پذیر