مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 11:002020-03-16اقتصادي

کشف 20 میلیارد کالاهای بهداشتی در ری


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری گفت: مقادیر زیادی ملزومات بهداشتی مقابله با بیماری کرونا به ارزش تقریبی 20میلیارد ریال از انبارهای سطح شهرستان ری کشف و در اختیار شبکه بهداشت و درمان قرار گرفت.

- موسی احمدی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با عنایت به اخبار واصله مبنی بر احتکار انواع کالاهای بهداشتی در بررسی های به عمل آمده با حضور رییس و نمایندگانی از اداره اطلاعات جنوب تهران، غذا و دارو، دادسرا، فرمانداری، اداره صمت، تعزیرات حکومتی و شبکه بهداشت و درمان؛ تخلف اخفاء و امتناع از عرضه کالا محرز و کالاهای احتکار شده کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: مقدار36هزار و 500 لیتر آب اکسیژنه و 13هزار و 640 لیتر ایزوپروپیل کشف و کاربرگ گزارش بازرسی با ارزش 7میلیارد و 746 میلیون ریال تشکیل و برای صدور رأی به اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران ارسال شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری ادامه داد: 36 هزار لیتر الکل صنعتی که توسط صاحب کالا اخفاء و از عرضه آن امتناع می شد به ارزش 2 میلیارد و سیصد و نود و شش میلیون ریال کشف شد.

احمدی با اشاره به کشف انواع دستکش تصریح کرد: تعداد 30 هزار جفت دستکش جراحی لاتکس در یکی از انبارهای کهریزک به دلیل اخفاء و امتناع از عرضه کالا کشف و ضبط و کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 20 میلیارد کالاهای بهداشتی در ری

کشف 20 میلیارد کالاهای بهداشتی در ری