مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 11:252020-03-16اقتصادي

ابتکار یک اپلیکیشن پرداخت برای حفظ سلامت و امنیت هموطنان


افزایش امنیت هموطنان با فراهم کردن امکان استعلام رایگان و پرداخت الکترونیک و غیرحضوری قبوض خدماتی، خلافی خودرو و موتورسیکلت، عوارض آزادراهی، - طرح ترافیک (تهران) در اپلیکیشن ست محقق شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، در روزهای شلوغ و پر دغدغه پایانی سال، تلاش برای دریافت خدمات پرداختی خاص، به خودی خود به یکی از نگرانی‏ های رایج هموطنان بدل می‏ شود.

خدماتی که عدم اقدام به موقع نسبت به آنها می ‏تواند پیامدهای متعددی مثل تحمیل جریمه دیرکرد، توقیف وسیله نقلیه یا توقف دریافت خدمات ضروری را به همراه داشته باشد.

این روزها، نهادها و مجموعه‏ های مختلفی در تلاش جهت ایفای سهم خود برای درامان ماندن هرچه بیشتر هموطنان از آسیب های احتمالی هستند و به فراخور توان و حوزه خود، امکانات و تسهیلاتی را برای هموطنان فراهم می‏ کنند.

از کادر درمان و پزشکی تا کلیه دست‏ اندرکاران حوزه‏ های شهری و مجموعه‏ های خدماتی و البته صنعت بانکداری و پرداخت.

در سراسرجهان و ایران، یکی از هشدارهای سازمان بهداشت جهانی معطوف به استفاده مردم از شیوه های پرداخت الکترونیک برای امور مالی روزمره است و در کشور ایران نیز به علت حواشی این روزها، استفاده از اپلیکیشن‏ های پرداخت و استفاده از خدمات آنلاین برای امور مالی، امن ترین گزینه به منظور جلوگیری از رف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتکار یک اپلیکیشن پرداخت برای حفظ سلامت و امنیت هموطنان

ابتکار یک اپلیکیشن پرداخت برای حفظ سلامت و امنیت هموطنان