مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 11:262020-03-16سياسي

قمی: مهندس عظیمی دردِ محرومان داشت و پیشرفت دغدغه اش بود


رییس سازمان تبلیغات اسلامی با صدور پیامی درگذشت سردار حسینعلی عظیمی از بنیانگذاران جهاد سازندگی و فرمانده طراحی عملیات آبی و خاکی مهندسی جنگ را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی با صدور پیامی درگذشت سردار حسینعلی عظیمی از بنیانگذاران جهاد سازندگی و فرمانده طراحی عملیات آبی و خاکی مهندسی جنگ را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است بسم الله الرحمن الرحیم فان الجهاد باب من ابواب الجنه فتحه الله لخاصه اولیائه امام علی (علیه السلام) برادر مجاهدم حسینعلی عظیمی، از اولیاء خاصه بود که غم پر کشیدنش، به تسلای حیاتِ حرکت جوانانه جهادی و بشارتِ پیوستن به خیل رفقای شهیدش، آرام می شود.

مهندس عظیمی، از پیشتازان و مؤسسان جهاد سازندگی و مهندسی جنگ بود، که هیچگاه جهادِ نستوهانه به او مجال فرونشاندن بی قراری اش را نداد.

دردِ محرومان داشت، رسم جهاد داشت، پیشرفت دغدغه اش بود، اندیشه را با عمل گره زده بود، هزاران فرد را تعلیم داد و تربیت کرد و صدها جوانمرد را یکه تاز میدان جهاد ساخت.

اینک او به ظاهر در میان ما نیست، اما راهِ جهاد، به سویِ پیشرفت ادامه دارد و هسته های جهادی با تمسک به والی ها و عظیمی ها و آوینی ها و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قمی: مهندس عظیمی دردِ محرومان داشت و پیشرفت دغدغه اش بود

قمی: مهندس عظیمی دردِ محرومان داشت و پیشرفت دغدغه اش بود