مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 11:552020-03-16حوادث

کشف بیش از 57 هزار عدد موادمحترقه در قزوین


سردار مهدی حاجیان روز دوشنبه اظهار داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی توسط عوامل پلیس امنیت عمومی از فعالیت یک واحد صنفی در خصوص توزیع موادمحترقه غیرمجاز، شناسایی و دستگیری فرد متخلف در دستور کار این مرکز قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی با مراقبت های نامحسوس و پس از هماهنگی با مقام قضایی، در اقدامی غافلگیرانه در بازرسی از واحد صنفی و منزل متهم 51 هزار و 600 عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد، افزود: به استناد قانون مجازات اسلامی هرگونه قاچاق، خرید و فروش و سایر موارد مربوط به مواد منفجره و محترقه به صورت غیرمجاز جرم محسوب و مرتکب آن به مجازات مندرج در قانون محکوم می شود.

کشف بیش از پنج هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در آوج سردار حاجیان تصریح کرد: در همین رابطه ماموران پلیس امنیت عمومی آوج در سرکشی و نظارت بر اصناف این شهرستان و در بازرسی از یک واحد صنفی 3 هزار و 850 عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز را کشف و پس از پلمپ واحد صنفی، مالک آن را به علت عرضه این مواد غیرمجاز به مراجع قضایی معرفی کردند.

وی ادامه داد: پلیس قزوین همچنین با کشف 2 هزار و 99 عدد مواد محترقه، موفق به دستگیری سه عامل فروش این مواد شده و آنان را دستگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 57 هزار عدد موادمحترقه در قزوین

کشف بیش از 57 هزار عدد موادمحترقه در قزوین