مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 11:552020-03-16ورزشي

بیش از 35 هزار ورزشکار در اردبیل سازماندهی شدند


جمال پیله ور روز دوشنبه با بیان اینکه تعداد ورزشکاران سازمان یافته نمادی از توسعه سلامت در جامعه است، افزود: از این تعداد بیش از 23 هزار نفر مرد و بیش از 12 هزار نفر خانم هستند.

وی اظهارداشت: با توجه به ظرفیت ها، پتانسیل ها و زیرساخت های ورزشی اردبیل این شهرستان قابلیت برگزاری مسابقات جهانی، بین المللی و کشوری را دارد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات جهانی والیبال ملت های جهان، رقابت های کیک بوکسینگ، نیوفایل کنتاکت جهانی و رقابت های کشتی جهانی در اردبیل گفت: به گفته کارشناسان و مسوولان اردبیل میزبان شایسته برای این مسابقات بود.

او بیان کرد: میزبانی بیش از 60 لیگ کشوری و 37 مسابقه کشوری در بخش آقایان و بانوان در سال جاری از جمله دیگر اقدامات اداره ورزش و جوانان است.

وی افزود: ورزشکاران اردبیل امسال موفق به کسب 14 مدال طلا ،13 مدال نقره و 14 مدال برنز جهانی ،هشت مدال طلا، 10 مدال نقره و هشت مدال برنز تیمی در مسابقات کشوری و 28 مدال طلا ،20 مدال نقره و 34 مدال برنز انفرادی در رقابت های کشوری شدند.

پیله ور گفت: اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل در سال جاری بیش از 30 کارگاه آموزش مهارت های زندگی با مشارکت حدود چهار هزار نفر با هدف ارتقای بهداشت روانی افراد جامعه، روابط انسانی و افزایش سلامت و رفتارهای سلامتی برگزار کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 35 هزار ورزشکار در اردبیل سازماندهی شدند

بیش از 35 هزار ورزشکار در اردبیل سازماندهی شدند