مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 13:152020-03-16اقتصادي

تعطیلی صنوف غیر ضروری در ملایر


با هدف پیشگیری از شیوع کرونا صنوف غیر ضروری در ملایر تعطیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملایر قدرت الله ولدی بعد از ظهر امروز در ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا اظهار کرد: از 32 اتحادیه فعال شهرستان ملایر با پیشنهاد اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت تعداد 9 اتحادیه فعال بوده و به مردم خدمات ارائه می دهند.

وی با بیان اینکه بقیه اتحادیه ها تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام می شوند افزود: بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا تمام واحدهای صنفی در بازارها، مجتمع تجاری، پاساژها و صنوف سطح شهر به جز اتحادیه و زیرمجموعه آنها از قبیل اتحادیه های خواربارفروشان، تعویض روغنی، تعمیرکاران لوازم خانگی، تعمیرکاران ماشین، قنادان، بارفروشان، تاکسی تلفنی ها و داروخانه ها و لوازم پزشکی فعال  است.

فرماندار ملایر با بیان اینکه بقیه صنوف در سطح شهرستان از امروز 26 اسفندماه تا 10 فروردین ماه 99 تعطیل است بیان کرد: کمیته ها و قرارگاه های زیرمجموعه ستاد مقابله با کرونا با وظایف مشخص تعیین شده و در حال فعالیت اند.

وی خاطرنشان کرد: ورودی شهر ملایر از سمت میدان استقلال 24 ساعته کنترل می شود و افرادی که از دیگر شهرستان ها وارد ملایر می شوند مورد تست تب سنجی قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی صنوف غیر ضروری در ملایر

تعطیلی صنوف غیر ضروری در ملایر