مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 13:402020-03-16سياسي

حذف احکام غیر بودجه ای از سند دخل و خرج سال 99 در کمیسیون تلفیق


به دنبال ایراد شورای نگهبان اعضای کمیسیون تلفیق در نشست امروز خود اقدام به حذف احکام غیر بودجه ای لایحه بودجه سال 99 کردند.

- محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امروز کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 گفت: در نشست امروز ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه سال 99 مورد بررسی و اصلاح قرار گرفت و این بررسی ها همچنان ادامه دارد.

وی افزود: در این جلسه به دنبال ایراد شورای نگهبان به گنجانده شدن احکام غیر بودجه ای در لایحه بودجه سال 99 شورا این اقدام را مغایر با اصل 52 قانون اساسی دانسته و به آن ایراد گرفته بود این احکام از لایحه بودجه حذف شد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه 99 اظهار داشت: در تبصره یک لایحه بودجه سال 99 که مربوط به نفت و درآمدهای نفتی است هر جا حکمی صادر شده نفت خام ذکر شده که این مسئله مورد ایراد شورای نگهبان قرار گرفته است.

پورمختار خاطرنشان کرد: شورای نگهبان عنوان کرده که صدور این احکام با عنوان نفت خام مغایر با سیاست های کلی است و سیاست های کلی نفت خام و نفت های فرآوری شده را شامل می شود که به دنبال این ایراد شورای نگهبان پسوند خام از تمامی احکام مندرج در تبصره یک حذف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف احکام غیر بودجه ای از سند دخل و خرج سال 99 در کمیسیون تلفیق

حذف احکام غیر بودجه ای از سند دخل و خرج سال 99 در کمیسیون تلفیق