مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 13:452020-03-16حوادث

رسانه ها همگام با پلیس در ارتقای احساس امنیت نقش موثری دارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سرهنگ امیرهوشنگ حیدریان بعد از ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان کردستان، اظهار داشت: رویکرد پلیس یک رویکرد جامعه محور است و نیروی انتظامی در چند سال گذشته با تعامل مردم توانسته احسای امنیت قابل قبولی را در میان مردم ایجاد کند.

وی با تاکید بر نقش رسانه ها در ارتقای این احساس امنیت، افزود: طی سال جاری بیش از هزار و 500 خبر از فعالیت های نیروی انتظامی در رسانه های استان منتشر شده که توانسته تاثیر بسیاری در ایجاد احساس امنیت در جامعه داشته باشد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان ادامه داد: تعامل مجموعه پلیس با رسانه ها موجب می شود مردم به خوبی احساس امنیت را درک کنند و شاهد ارتقای امنیت در جامعه باشیم.

سرهنگ حیدریان یادآور شد: نیروی انتظامی توانسته در سطح کلان و به تبع آن در استان کردستان امنیت پایداری را در سطح جامعه ایجاد کند که این امنیت بدون شک بدون مشارکت عمومی مردم به وجود نخواهد آمد.

وی بیان کرد: دغدغه پلیس همواره خدمت به مردم و رفع مسائل و مشکلات انتظامی و اجتماعی آنان است و خوشبختانه تا امروز توانسته با مشارکت عموم مردم در این فرایند موفق عمل کند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها همگام با پلیس در ارتقای احساس امنیت نقش موثری دارند

رسانه ها همگام با پلیس در ارتقای احساس امنیت نقش موثری دارند