مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 14:352020-03-16اقتصادي

حذف تبصره مربوط به واردات خودرو از لایحه بودجه 99 در کمیسیون تلفیق


نایب رییس کمیسیون تلفیق مجلس از حذف تبصره مربوط به واردات خودروهای سواری و همین طور واردات ماشین آلات راه سازی از لایحه بودجه سال 99 خبر داد.

- علی اصغر یوسف نژاد نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امروز کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 گفت: در این جلسه به دنبال ایراد شورای نگهبان تبصره مربوط به واردات خودروهای سواری و ماشین آلات راه سازی از خارجی حذف شد.

وی افزود: شورای نگهبان این موضوع را مغایر با سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی دانست و به همین خاطر اعضای کمیسیون تلفیق به حذف آن رأی دادند.

نایب رییس کمیسیون تلفیق مجلس اظهار داشت: شورای نگهبان ایرادات مختلفی را به لایحه بودجه سال 99 به استناد از اصول 52 و 53 قانون اساسی و همین طور مغایرت با سیاست های کلی وارد دانسته بود که در مواردی در مورد ایرادات شورای نگهبان با اعضا این شورا به تفاهم رسیدیم و در مواردی هم ایرادات اصلاح و در تعدادی از موارد هم با ادغام عبارات و بندها ایرادات رفع شد.

یوسف نژاد خاطرنشان کرد: کار بررسی و اصلاح ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه سال 99 در جلسه امروز به پایان رسید و مصوبه برای بررسی به شورای نگهبان ارسال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف تبصره مربوط به واردات خودرو از لایحه بودجه 99 در کمیسیون تلفیق

حذف تبصره مربوط به واردات خودرو از لایحه بودجه 99 در کمیسیون تلفیق