مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 15:452020-03-16سياسي

سرپرستار بخش اورژانس بیمارستان انزلی شهید راه خدمت شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، ادیبی که بیش از 25 سال سابقه خدمت داشت و پیش از این در بخش CCU بیمارستان شهید بهشتی خدمت می کرد و در جریان خدمت به مردم به کرونا مبتلا شده بود بعد از ظهر دوشنبه درگذشت.

تهمینه ادیبی نخستین پرستار شهید راه خدمت بیمارستان شهید بهشتی انزلی در نبرد با کروناست اما نخستین عضو کادر درمانی استان نیست بلکه پیش از این هم گیلان، محمد محمدی پزشک پیشکسوت خود در رشت، محمد علی ربیعی پزشک شفتی، رضا کوچکی نیا پزشک آستانه اشرفیه، حمید لطفی پزشک متخصص ارتوپدی صومعه سرایی، سیامک دیوشلی متخصص اطفال انزلی، علی شیخ مرادی پرستار بیمارستان قائم (عج) رشت را در این مسیر از دست داده است.

نرجس خانعلی زاده پرستار 25 ساله بیمارستان لاهیجان و نیز غلامرضا وثوقی کیا پرستار تیم جراحی بیمارستانهای پورسینا و آریای رشت در این جهاد سلامتی، فوت کردند.

انوشه بیکیان مامای مرکز آموزشی درمانی الزهرا (س) و ناهید نوشاد پرستار بازنشسته مرکز آموزش درمانی رازی و شاغل در بیمارستان گلسار رشت نیز از دیگر شهدای خدمت استان هستند.

علاوه بر کادر درمانی، چند نفر از خدمه بیمارستانی و حسابداری هم در این مدت بر اثر کرونا جان باختند.

بندرانزلی در 40 کیلومتری مرکز گیلان به دلیل دارا بودن جاذبه های گردشگری و مواهب طبیعی و الهی به عنوان یکی از مراکز مهم گردشگر پذیر اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرستار بخش اورژانس بیمارستان انزلی شهید راه خدمت شد

سرپرستار بخش اورژانس بیمارستان انزلی شهید راه خدمت شد