مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 15:552020-03-16سياسي

مدیر شبکه دو: یک چهارم نیاز بودجه داریم


محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو سیما با بیان اینکه مشغله ذهنی و فکری برای مدیران فرهنگی و رسانه ای فراتر از گذشته است گفت بخش زیادی از بودجه تولید برنامه های نمایشی باید توسط رسانه ملی تامین شود.

- محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو سیما با بیان اینکه مشغله ذهنی و فکری برای مدیران فرهنگی و رسانه ای فراتر از گذشته است گفت بخش زیادی از بودجه تولید برنامه های نمایشی باید توسط رسانه ملی تامین شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه هفت صبح در ادامه به نقل از مدیر شبکه دو با اشاره به اینکه در گذشته و در سطح کلی سیما امکانات و اختیارات به شکلی بود که منابع و قدرت تصمیم گیری مدیران برنامه ساز می توانست بسیاری از ایده ها را عملی کند نوشت: سریال هایی مثل خانه سبز،پهلوانان هرگز نمی میرند، در چشم باد، مدار صفر درجه، شب دهم، کیف انگلیسی و کارهای دیگر در همان دوره ساخته شد اما امروز بسیاری از فکرهای خوب و ایده ها متوقف مانده است؛ به دلیل اینکه تولید یک برنامه شاخص نیازمند عوامل متعددی است که باید در کنار هم قرار بگیرند.

در همین چند سال اخیر ما در شبکه دو سریالی مثل کیمیا را داشتیم که تا امروز با 108 قسمت بلندترین سریال تلویزیونی محسوب می شود که ویژگی های خاص و مخاطب بالایی هم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر شبکه دو: یک چهارم نیاز بودجه داریم

مدیر شبکه دو: یک چهارم نیاز بودجه داریم