مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 17:202020-03-16پزشكي

تجهیز نقاهتگاه ها در استان سمنان/ سپاه با تمام توان در میدان است


فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از تجهیز نقاهتگاه های مختص بیماران مبتلا به کرونا در این استان خبر داد و گفت: سپاه با تمام توان در میدان است.

- سردار حمید دامغانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان با قدردانی ویژه از نهادهای مردمی، دستگاه های اجرایی به ویژه کارکنان دانشگاه های علوم پزشکی استان سمنان و دانشگاه علوم پزشکی شاهرود اظهار کرد: نقاهتگاه ها در استان سمنان در حال تجهیز است.

وی بیان کرد: مجموعه سپاه تلاش می کند تا تمام محلات را در سمنان ضدعفونی کند و در حوزه تجهیزات یک بار مصرف پزشکی در حال تولید هستیم.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه همه باید با هم کمک کنیم تا ویروس کرونا را شکست دهیم، گفت: مردم موضوع در خانه بمانیم را جدی بگیرند و کمک کنند تا زنجیره شیوع ویروس کرونا قطع شود.

دامغانی بیان کرد: از شهروندان می خواهیم که با مراجعه به سامانه خودارزیابی ابتلا به ویروس کرونا، سلامت خود و خانواده شان را ارزیابی کنند.

تعداد بیماران مبتلا به کرونا رو به افزایش است  نوید دانایی، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نیز در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: تعداد بیماران مبتلا به کرونا رو به افزایش است و 65 درصد بیماران مبتلا به کرونا از مراکز درمانی این دانشگاه مرخص شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز نقاهتگاه ها در استان سمنان/ سپاه با تمام توان در میدان است

تجهیز نقاهتگاه ها در استان سمنان/ سپاه با تمام توان در میدان است