مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 19:052020-03-16ورزشي

«بهمنیار» نخستین بانوی المپیکی ورزش گیلان شد


لغو لیگ های جهانی کاراته در مراکش و مادرید و رقابت های اروپایی باکو باعث شد، نابغه کاراته آسیا به عنوان نخستین بانوی ورزشکار گیلانی جواز حضور در المپیک را کسب کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سارا بهمنیار پس از پایان سومین مرحله لیگ برتر کاراته وان در سالزبورگ اتریش با کسب 5647٫5 امتیاز در رده ششم وزن المپیکی منفی 55 کیلوگرم و منطقه سبز قرار گرفت.

بتینا پلانک از کشور اتریش، جدی ترین تعقیب کننده بهمنیار در وزن منفی 50 کیلوگرم است؛ وی در لیگ جهانی سالزبورگ با ایستادن در مکان پنجمی موفق به تصاحب 450 امتیاز شده و مجموع امتیازاتش را به 5197٫5 امتیاز رساند.

بتینا در رقابت های قهرمانی اروپا 2020 به میزبانی باکو و لیگ جهانی رباط 2020 فرصت جبران اختلاف 450 امتیازی با بهمنیار را پیش روی خود می دید؛ لیگ جهانی کاراته وان رباط خیلی زود به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شده و با تصمیم فدراسیون جهانی قرار شد این رقابت ها در اواخر فروردین ماه به میزبانی مادرید برگزار شود.

بتینا در رقابت های قهرمانی اروپا به نشان نقره دست یافته و 690 امتیاز کسب کرد؛ وی در رقابت های قهرمانی باکو 2020 فرصت کسب نشان طلا و تصاحب 300 امتیاز بیشتر را به خود می دید؛ فرصتی که با لغو مسابقات باکو از دست رفت و اختلاف 450 امتیازی کاراته کار اتریشی نسبت به بهمنیار حاشیه امنی برای نابغه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بهمنیار» نخستین بانوی المپیکی ورزش گیلان شد

«بهمنیار» نخستین بانوی المپیکی ورزش گیلان شد