مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 21:152020-03-16اجتماعي

2 تیم راهداری مهاباد به مناطق زلزله زده «قطور» اعزام شدند


محسن خادمی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اعضای تیم آواربرداری راهداری این شهرستان در مناطق زلزله زده تا پایان مرحله آواربرداری حضور خواهند داشت و با همکاری تیم های آواربرداری اداره کل حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی کار تخلیه و آواربرداری خرابه های زلزله را بر عهده دارند.

وی با اشاره به آمادگی کامل عوامل راهداری در طرح مقابله با ویروس کرونا در مهاباد نیز گفت: تیم هایی از راهداری مهاباد در ورودی های این شهر مستقر هستند تا با همکاری سایر ارگان ها عملیات ضدعفونی وگندزدایی خودروهایی که قصد ورود به مهاباد را دارند، انجام دهند.

خادمی گفت: هم اکنون علاوه بر راهدارخانه مرکزی، چهار راهداری در روستاهای کیتکه (گردنه جواله ره شان)، کله گاوی ( گردنه زمزیران) و آفان در مسیر مهاباد - سردشت و گردنه قره بلاغ (مسیر مهاباد - بوکان) فعال است؛ 60 مامور راهداری در راهدارخانه های این شهرستان حضور دارند و 21 دستگاه انواع ماشین آلات سبک و سنگین نیز در اختیار این واحدها قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا روز یکشنبه - چهارم اسفندماه - ابتدا منطقه قطور و سپس زرآباد خوی با زمین لرزه نسبتا شدیدی لرزید که این امر در مجموع موجب مصدومیت حدود 104 نفر، بستری شدن 10 نفر، تلف شدن صدها راس دام، تخریب هزاران واحد مسکونی و وارد شدن خسارت جزیی به یکهزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 تیم راهداری مهاباد به مناطق زلزله زده «قطور» اعزام شدند

2 تیم راهداری مهاباد به مناطق زلزله زده «قطور» اعزام شدند