مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 05:102020-03-17سياسي

دوره گردها اجازه ورود به روستاها را ندارند


مدیرکل دفتر امور روستایی، دهیاری و بخشداری های چهارمحال و بختیاری گفت: تمام بازارهای هفتگی در روستاها تعطیل است و دوره گردها اجازه ورود به روستاها را ندارند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل دفتر امور روستایی، دهیاری و بخشداری های چهارمحال و بختیاری گفت: تمام بازارهای هفتگی در روستاها تعطیل است و دوره گردها اجازه ورود به روستاها را ندارند.

ملک محمد محمودیان در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اقدامات دفتر امور روستایی، دهیاری و بخشداری های چهارمحال و بختیاری در پی شیوع کرونا ویروس در کشور، اظهار کرد: دستورالعمل های بهداشتی و مصوبات ستاد کرونا به دهیاری ها، بخشداری ها و شوراهای اسلامی شهر و روستا ابلاغ شد.

مدیرکل دفتر امور روستایی، دهیاری و بخشداری های چهارمحال و بختیاری افزود: با همکاری دهیاری ها اکیپ های کنترل ورود و خروج از روستاها در ورودی مسقر شده و تب‎سنجی شبانه روزی در حال انجام است، همچنین بنرهای آموزشی و هشداردهنده در مورد کرونا ویروس در روستاها نصب شده است.

وی با بیان اینکه ورود افراد غیربومی به روستاها کنترل می شود، گفت: تمام بازارهای هفتگی در روستاها تعطیل است و دوره گردها اجازه ورود به روستاها را ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره گردها اجازه ورود به روستاها را ندارند

دوره گردها اجازه ورود به روستاها را ندارند