موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - دبيركل حزب الله لبنان - همسان سازي حقوق - حزب الله لبنان - دبيركل حزب الله - شهادت سردار - كاروان ورزش ايران - خارجي هاي فوتبال ايران - بازار تاريخي اراك - طرح هاي اقتصادي - انتخابات فلسطين اشغالي - مبينا فلاح - نوتروني - بازي نفت آبادان و آلومينيوم - هيئت مديره باشگاه پرسپوليس - انتخابات شورها - تنگ كوشك - تخت هاي بيمارستان - مارسل دسايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 05:162020-03-17اجتماعي

تب سنجی و غربالگری بیش از چهار هزار نفر از سوی هلال احمر زنجان


شهرام میرزایی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: نیروهای داوطلب هلال احمر برای تست کرونا ویروس به روش تب سنجی و اطلاع رسانی به مردم برای پیشگیری از شیوع این ویروس در مبادی ورودی استان در شهرستان های ابهر، طارم و ایجرود در ایستگاه های پایش مستقر هستند.

وی یادآوری کرد: تیم های شهرستان ابهر در آزادراه زنجان - قزوین ورودی عوارضی و جاده ترانزیت زنجان – ابهر غربالگری و تب سنجی 2 هزار و 105 نفر را انجام دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم های هلال احمر شهرستان طارم نیز در ورودی گیلوان به آببر مستقر هستند که تاکنون غربالگری هزارو 512 نفر را انجام داده اند.

میرزایی به غربالگری و تب سنجی در شهرستان ایجرود اشاره کرد و ادامه داد: در این شهرستان نیز تیم های هلال احمر در ورودی زنجان به ایجرود مستقر هستند که تاکنون موفق شده اند غربالگری 457 نفر در خصوص ویروس کرونا را انجام دهند.

وی تاکید کرد: اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر استان زنجان در این ایستگاه ها پایش را به روش تب سنجی کنترل می کنند و قبل از این عملیات آموزش های مورد نیاز نیز به آنها ارائه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این تیم ها از 19 اسفند امسال در این مبادی بیان شده مستقر و تاکنون نیز 12 نفر مشکوک به ویروس کرونا را به مراکز درمانی استان ارجاع داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تب سنجی و غربالگری بیش از چهار هزار نفر از سوی هلال احمر زنجان

تب سنجی و غربالگری بیش از چهار هزار نفر از سوی هلال احمر زنجان