مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 05:162020-03-17سياسي

سهم گروه های مردمی گتوند در مهار کرونا


شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان مشکلاتی را برای دولت ها و مردم بوجود آورده است؛ مشکلاتی که شاید دولت به تنهایی قادر به رفع آنها نباشد.

هر سال در این ایام مردم گتوند خود را برای آغاز سال جدید آماده می کردند و به تکاپو می افتادند ولی امسال شرایط به گونه دیگری است.

هرکس هرکاری از دستش بر می آید برای مقابله با کرونا انجام می دهد؛ یکی در حال ضدعفونی خانه و دیگری در قالب گروه های جهادی تلاش می کند.

بنا به گفته دبیر ستاد مبارزه با ویروس کرونا در گتوند بیش از یکصد نفر از جوانان و تعدادی از انجمن های مردم نهاد از جمله فعالان اجتماعی شهر گتوند در این کار مشارکت دارند و از روز نخست شیوع ویروس کرونا در این شهرستان، عملیات ضدعفونی و گندزدایی معابر و خیابان ها و اماکن عمومی را با تشکیل 12 تیم جهادی آغاز کرده اند.

توزیع 40 بسته اقلام بهداشتی بین نیازمندان گتوند غلامرضا مهدی پور اظهارداشت: عملیات ضدعفونی با هماهنگی فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان، شورای اسلامی شهر گتوند، ناحیه مقاومت بسیج گتوند و اداره اوقاف و امورخیریه به صورت مردمی در حال انجام است.

وی افزود: تمام معابر و خیابان های سطح شهر، اماکن عمومی، عابربانک ها، بازار، ادارات و دستگاه های اجرایی ضدعفونی و گندزدایی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم گروه های مردمی گتوند در مهار کرونا

سهم گروه های مردمی گتوند در مهار کرونا