مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 05:352020-03-17فناوري

پربازدید های دیروز فضای مجازی در استان فارس


مروری بر پربازدیدترین سوژه های فضای مجازی روزگذشته استان فارس که توسط کاربران فضای مجازی انتشار داده شد.

- نحوه ضد عفونی آجیل شب عید یک متخصص تغذیه درباره نحوه استفاده از آجیل شب عید با توجه به بروز ویروس کرونا در جهان گفت: آجیل های باز و بسته بندی شده مانند بادام، پسته، تخمه به هیچ عنوان از دست فروشان خریداری نشوند.

/ایمنا سیلی سرخ کرونا بر رُخ زرد کارگرانِ فصلی   کارگر فصلی که زمستان بارانی و برفی را با دستان خالی از پول پشت سر گذاشته حالا با دستانی خالی تر از همه به استقبال بهار و نوروز می رود.

/شیرازه دومین پزشکی که نسخه کرونایی برای خودش نوشت دکتر فرامرز عباسی متخصص داخلی روز یکشنبه 25 اسفندماه در برگه ای از دفترچه درمانی خود نوشت : پشت سر این باغ صبورانه بمان! درپیله صبر خویش پروانه بمان!   اسفند کمی از من وتو دلگیر است   تا آمدن بهار در خانه بمان /راک نیوز رقابت نفس گیر مسمومیت الکلی با کرونا رییس اورژانس فارس گفت: تعداد جان باختگان مسمومیت الکلی به 39 نفر و تعداد مسمومان هم به 348 نفر رسید.

/باشگاه خبرنگاران ارسال بیش از 3 تن سیب به بیمارستان علی اصغر شیراز یک شرکت سردخانه مواد غذایی در شهرستان سپیدان بیش از 3 تن سیب صادراتی به بیمارستان علی اصغر شیراز برای توزیع بین کارکنان و گروه درمانی این بیمارستان اهدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربازدید های دیروز فضای مجازی در استان فارس

پربازدید های دیروز فضای مجازی در استان فارس