مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 05:502020-03-17سياسي

خودروهای متخلف تا پایان تعطیلات نوروز در توقیف پلیس خواهند ماند


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از توقیف خودروهای متخلف که به بهانه چهارشنبه پایان سال یا هر بهانه دیگری باعث ایجاد راهبندان شده و یا اقدام به ایجاد آلودگی صوتی کنند خبر داد و گفت: - ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از توقیف خودروهای متخلف که به بهانه چهارشنبه پایان سال یا هر بهانه دیگری باعث ایجاد راهبندان شده و یا اقدام به ایجاد آلودگی صوتی کنند خبر داد و گفت: این خودروها تا پایان تعطیلات نوروز در توقیف پلیس خواهند ماند.

سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: در روزهای اخیر ورود و شیوع بیماری کرونا شرایط متفاوتی را در کشور و استان کرمانشاه رقم زده و باعث تعطیلی و لغو بسیاری از مراسم با ریشه تاریخی و کهن شده است.

وی افزود: یکی از این آیین ها مربوط به جشن چهارشنبه پایان سال است که عموما مردم و بویژه جوانان مشغول آتش روشن کردن و تجمعات مختلف می شدند، اما امسال با توجه به شیوع کرونا و احتمال افزایش و سرایت این بیماری، پلیس از اینگونه تجمعات جلوگیری می کند.

جاویدان برپایی مراسم چهارشنبه سوری به صورت محدود و جمع شدن اعضای خانواده دور یکدیگر در درب منزل را بلامانع عنوان کرد و گفت: اگر قرار است مراسمی برگزار شود باید به صورت منزل محور یا کوچه محور باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروهای متخلف تا پایان تعطیلات نوروز در توقیف پلیس خواهند ماند

خودروهای متخلف تا پایان تعطیلات نوروز در توقیف پلیس خواهند ماند