مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 05:502020-03-17فرهنگي

نبرد امام مهدی (عج)؛ مبدأ تحول و بستری برای آزادسازی سوسنگرد


کتاب «نبرد امام مهدی (عج)؛ مبدأ تحول و بستری برای آزادسازی سوسنگرد» نوشته مهدی حاجی خداوردی خان به تازگی توسط انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس منتشرشده است.

- کتاب نبرد امام مهدی (عج)؛ مبدأ تحول و بستری برای آزادسازی سوسنگرد نوشته مهدی حاجی خداوردی خان به تازگی توسط انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس منتشرشده است.

کتاب نبرد امام مهدی (عج)؛ مبدأ تحول و بستری برای آزادسازی سوسنگرد نوشته مهدی حاجی خداوردی خان به تازگی توسط انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس منتشرشده است.

در این اثر نویسنده کوشیده است مباحث اساسی عملیات، وضعیتی که منجر به عملیات شده و تصمیم گیری در شرایط دشوار را موردتوجه قرار دهد.

در این کتاب موقعیت بحرانی شهر سوسنگرد در آستانه هجوم سراسری و نحوه اشغال، آزادسازی و عملیات های محدود و ایذایی در این منطقه را به خوبی بازگویی شده است و از متن کتاب مشخص است در آن اوضاع بحرانی، چگونه تفکر جنگ مردمی و خلاقیت و تلاش فرماندهان سپاه در تعامل با فرماندهان ارتش زمینه توقف تهاجم همه جانبه ارتش بعث عراق را فراهم کرد و درنتیجه به آزادسازی مناطق اشغالی در سال های آغازین جنگ انجامید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبرد امام مهدی (عج)؛ مبدأ تحول و بستری برای آزادسازی سوسنگرد

نبرد امام مهدی (عج)؛ مبدأ تحول و بستری برای آزادسازی سوسنگرد