مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 06:052020-03-17اقتصادي

اعتبارات سال آینده شهرداری بوشهر 32 درصد افزایش می یابد


شهردار بوشهر از تکمیل طرح های نیمه تمام و ساماندهی بافت تاریخی خبر داد و گفت: اعتبارات سال آینده شهرداری بندر بوشهر نسبت به امسال 32 درصد افزایش دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نورالدین امیری صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اعتبارات سال آینده شهرداری بوشهر 299 میلیارد تومان است.

وی تصریح کرد: در سال 1398 شاهد حوادث و بحران های گوناگون بوده ایم که تحریم های ظالمانه، ترور سردار قاسم سلیمانی، سقوط هواپیما و آخر سال هم بحران ویروس کرونا از آن جمله است.

امیری با قدردانی از دست اندرکاران مبارزه با کرونا در جامعه اظهار داشت: حماسه بی بدیلی در مقابله با ویروس کرونا در جامعه ایجادشده که قابل تقدیر است.

وی بیان کرد: اعتبارات سال 98 شهرداری بوشهر 212 میلیارد تومان بوده که تاکنون 210 میلیارد تومان آن محقق شده و تخصیص یافته و بخشی از آن اعتبارات ارزش افزوده است.

امیری اضافه کرد: در سال گذشته 153 میلیارد تومان از محل مالیات بر ارزش افزوده، تأمین بودجه کردیم و برای سال آینده روی این بند بودجه و مطالبات شهرداری حساب باز کردیم.

شهردار بوشهر اضافه کرد: دراین بین بودجه آلایندگی می تواند بر توازن بودجه 299 میلیارد تومانی سال 99 اثر بگذارد، البته با شرایط کشور سعی می کنیم نسبت به بودجه انقباضی رفتار کنیم، چون که بر اساس تجربه سال گذشته، حقوق ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات سال آینده شهرداری بوشهر 32 درصد افزایش می یابد

اعتبارات سال آینده شهرداری بوشهر 32 درصد افزایش می یابد