مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 06:052020-03-17اقتصادي

فریبرز رییس دانا، اقتصاددانی که جمع اضداد بود


«این که مثل اقتصادخوانده ها اسیر اعداد نشوی و به عکس از انسان و به تعبیر مصطفی ملکیان از « انسان گوشت و پوست و استخوان دار» سخن بگویی، از او یک شخصیت قابل احترام و حداقل جذاب برای رسانه ها ساخته بود.

- این که مثل اقتصادخوانده ها اسیر اعداد نشوی و به عکس از انسان و به تعبیر مصطفی ملکیان از انسان گوشت و پوست و استخوان دار سخن بگویی، از او یک شخصیت قابل احترام و حداقل جذاب برای رسانه ها ساخته بود.

مردی که درباره آدم ها حرف می زد نه از توسعه و نرخ رشد و نمودار و جدول های بی روح و بی گوشت و پوست و استخوان.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد خدیر در عصر ایران نوشت: هم زمان با افزایشِ قربانیانِ کرونا در ایران که تا لحظه تحریرِ این نوشته از 600 نفر هم گذشته شمارِ درگذشتگانِ مشهور و مطرح در رسانه ها به خاطر ابتلا به این ویروس نیز دو رقمی شده است.

(پیش تر: سیدهادی خسروشاهی، محمد میر محمّدی، فاطمه رهبر، حسین شیخ الاسلام، دکتر موسی زرگر، سیدهاشم بطحایی، دکتر محمد رضا راه چمنی، دکتر اسماعیل یزدی، عفت موسوی همسر دکتر محمدی گرگانی و چند تن دیگر) هر چند همه - مشهور و غیر مشهور و با هر گرایشِ فکری و سیاسی - هم میهنِ ما هستند و جان باختنِ اعضای کادر درمانی که فداکاری کردند هم دردآور و مظلومانه است اما درگذشتِ چهره هایی که نام و آوازه ای در سطح عمومی دارند اولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریبرز رییس دانا، اقتصاددانی که جمع اضداد بود

فریبرز رییس دانا، اقتصاددانی که جمع اضداد بود