مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 06:062020-03-17پزشكي

مجموعه گردشگری غار سهولان مهاباد 2 ماه تعطیل شد


فاروق سخنور روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و امکان ورود ویروس به غار سهولان و امکان باقی ماندن آن در محیط سرد و مرطوب، خدمات رسانی در این غار تا پایان اردیبهشت متوقف شده است.

وی ادامه داد: هموطنانی که قصد بازدید از غار آب سهولان را دارند، پس از اتمام مدت زمان تعطیلی می توانند به این مکان مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: به واحدهای اقامتی و بوم گردی این روستا نیز از سوی نهادهای متولی هشدارهای لازم داده شده است که از پذیرش مهمانان خودداری کنند زیرا در صورت انجام این کار اماکن آنها پلمب خواهد شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد همچنین از تعطیلی سایت پرنده نگری تالاب کانی برازان خبر داد و اضافه کرد: این مکان نیز به مدت 2 ماه غیرفعال بوده و مسافران از بازدید این سایت و تالاب خودداری کنند.

غار سهولان یکی از مهمترین غارهای آبی ایران است که با مساحت 2 هکتار جزو آثار طبیعی ملی به شمار رفته و جزو مناطق چهارگانه کشور است؛ که در 42 کیلومتری شهرستان مهاباد و در مسیر مهاباد به بوکان واقع شده است.

تالاب بین المللی کانی برازان مهاباد با وسعتی افزون بر 910 هکتار یکی از مهمترین تالاب های اقماری جنوب دریاچه ارومیه و باارزش ترین زیستگاه های انواع پرندگان آبزی و کنار آبزی مهاجر و بومی در شمال غرب کشور به ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه گردشگری غار سهولان مهاباد 2 ماه تعطیل شد

مجموعه گردشگری غار سهولان مهاباد 2 ماه تعطیل شد